Bekijk 3 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony WI-C100 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

Lucky_Strike1 05-07-2022

Fijne dopjes, goede pasvorm, LED knippert weinig.

Geschreven voor: Sony WI-C100

Tot nu toe bevallen de dopjes uitstekend. Ik gebruik ze 's avonds en 's nachts in bed en val er mee in slaap. Het is een enorm pluspunt dat het knipperende LED'je niet extreem fel knippert. Het blijft jammer dat werkelijk alle dopjes knipperen, ik heb er al heel wat teruggestuurd naar de winkel. Maar bij deze Sony dopjes valt het dus mee en dat geeft ze een flink voordeel voor mijn specifieke situatie. Ze knipperen ook alleen wanneer de dopjes in gebruik zijn. Als ik 's nachts wakker word en de dopjes liggen naast mijn kussen, heb ik dus niet ineens een fel lampje vlakbij mijn net wakkere oog.
De dopjes zijn snel opgeladen en gaan best lang mee. Ik heb ze nu ongeveer 5 uur in gebruik gehad. Het geluid is goed, het draagcomfort ook. Het geluid van het schuren van de kabel langs mijn lijf en dekbed valt ook alles mee. De dopjes zijn niet noise cancelling maar halen wel heel veel omgevingsgeluid weg.

Als laatste ben ik erg tevreden met het kartonnen doosje om de dopjes in plaats van plastic. Het doosje is ook heel klein en kost weinig ruimte tijdens transport. Er is zeker goed nagedacht over de ecologische voetafdruk van de verpakking.

Er is ook een klein nadeel: het is makkelijk om het verkeerde knopje in te drukken wanneer je volume of aan/uit/pauze wilt gebruiken. Hier is met een beetje oefening goed aan te wennen. Maar het design had hier iets beter gekund.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Goede prijs
  • Prettige pasvorm
  • Niet volledig noise cancelling maar wel veel
  • LED knippert weinig en niet fel

Minpunten

• Design van bedieningspaneel

m***********@h********** 02-07-2022

Fijne oordopjes

Geschreven voor: Sony WI-C100

Bij de verpakking ontstond even wat verwarring want er staat alleen op aangegeven dat ze werken i.c.m. Apple. Na het downloaden van de speciale app werken ze ook met mijn anderoid telefoon. Helaas kan ik ze niet verbinden met andere apparatuur, zoals een crosstrainer. Dat is erg jammer.
Verder is het geluid goed en zitten ze prettig in je oren. Fijn dat er verschillende formaten dopjes zijn meegeleverd met duidelijke kleurcodering.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Verschillend formaat oordopjes

Minpunten

• App nodig om te werken met Android
  • Kan niet met alles verbinden

Henriette 01-07-2022

Zeer goed geluid

Geschreven voor: Sony WI-C100

Prima geluid, oortjes zitten goed in de oren (met 3 verschillende maten dopjes). Even puzzelen om ze met bluetooth te verbinden, maar eenmaal verbonden gaat het altijd goed.
De oortjes zijn niet helemaal draadloos, ze zijn onderling met elkaar verbonden. Het 'bedieningspaneeltje' wat aan het draadje zit is wel wat zwaar, en aan de andere kant zit een dergelijk gewichtje, zodat het aan beide kanten even zwaar is. Daar heb je geen last van als je gewoon rustig zit, maar met bijv hardlopen vind ik dat veel minder fijn. Maar het geluid is ontzettend goed, en dan heb ik dat ongemak er wel voor over!

b*********@g******** 30-06-2022

Geen toppertje

Geschreven voor: Sony WI-C100

Geluid is redelijk goed. Vind het key lekker in mijn leven zitten. Het snoer is door de twee kastjes vrij zwaar. Dit zorgt ervoor dat ik constant een trekkend gevoel heb in mijn oren. Wat mij betreft geen topper.

Pluspunten

• Mooi geluid
  • Dopjes passen goed

Minpunten

• Zwaar in de oren door het snoer
  • Trekkend gevoel

Elsje 30-06-2022

Goed voor de prijs

Geschreven voor: Sony WI-C100

Ik mocht de sony headset testen. Het geluid is mooi en de oortjes sluiten goed aan ij de oren. Er zitten 3 maten om te zorgen dat de inear headset netjes blijft zitten. Het bedieningspaneel vind ik er groot en lomp. Ook aan de rechterkant zit er een soortgelijk “gewicht” om te zorgen dat deze in de nek blijft liggen. Hierdoor vind ik met sporten het vervelend dat deze meebewegen en hierdoor kunnen verplaatsen waardoor het niet netjes in de nek blijft liggen. Ook de aanduiding als je de headset aanzet van de batterij klopt niet altijd.

Pluspunten

• Prijs
  • Geluid

Minpunten

• Groot bedieningspaneel
  • Niet altijd stabiel in nek

l*****@z************ 30-06-2022

Aanrader ook voor kinderen.

Geschreven voor: Sony WI-C100

Zitten heerlijk in de oren, onderling verbonden met een draad maar als je die in de nek legt, heb je hier geen last van. Ideaal dat er extra dopjes bij geleverd worden, hierdoor kunnen kinderen deze ook gebruiken. Mooi geluid, zuiver en een goede bas. Makkelijk en goed afstelbaar. De dopjes gaan super lang mee en laden vlug op. Jammer dat er geen oplader of kabel bij zit. Zeker een aanrader voor deze prijs.

Pluspunten

• goed afstelbaar
  • mooi zuiver geluid
  • gaan lang mee

Minpunten

• draadje kan blijven hangen.

KellydeG 29-06-2022

Goed geluid

Geschreven voor: Sony WI-C100

Handig dat de oordoppen komen met dopjes in verschillende maten. Nu paste de dopjes zowel bij mijzelf als ook bij mijn zoon die ze ook getest heeft. Het draadje vinden we minder fijn, daardoor lijkt het alsof de dopjes wat makkelijker uit je oren vallen bij beweging. Het geluid is perfect! Zuiver en goede bas.

Pluspunten

• Geluid
  • Verschillende maten doppen

Minpunten

• Draadje

Debje 28-06-2022

Top geluid!!!

Geschreven voor: Sony WI-C100

Super fijn!! Kleine dopjes, dus geen last van mijn oren. Gaan lang mee.. nog maar 1 x opgeladen en gaat al 2 weken mee. Alleen het draadje moet ik even aanwennen.. was altijd nog ouderwets met snoer in mobiel.. kwaliteit geluid is ook top en iedereen verstaat mij.. dat was nog weleens anders..

Pluspunten

• Gaan lang mee
  • Kleine oordopjes

Minpunten

• Nog niks

Kninieh 28-06-2022

Goed geluid matige pasvorm

Geschreven voor: Sony WI-C100

De draadloze oordopjes zijn onderling wel verbonden met een draad. De pasvorm in de oren laat wat mij betreft wat te wensen over, ondanks dat er 3 verschillende grootte dopjes worden meegeleverd. Met name op de fiets wanneer je hem niet hard genoeg in je oor drukt of je kijkt regelmatig naar links of rechts vallen ze snel uit. Het geluid is zeker goed. Maakt snel verbinden met de telefoon. Tijdens het fietsen werd ik gebeld waarbij ik op het gesprek accepteerde op mijn Garmin horloge, echter namen de oortjes het gesprek niet over. Een andere keer heb Ik zelf gebeld op de fiets en toen kon ik de ontvanger goed verstaan echter ik werd op de fiets slecht verstaan.

Mocht je iets meer geld te besteden hebben dan is de keuze voor volledige draadloze oordopjes meer waard voor je geld!

Pluspunten

• Geluid
  • Connectie met telefoon via Bluetooth

Minpunten

• Pasvorm
  • Bellen/gebeld worden

Nien 27-06-2022

Prachtig product

Geschreven voor: Sony WI-C100

Super fijne oortjes mooi geluid en zitten fijn maar vallen wel snel uit. Zien er ook mooi uit (zwart)! Maakt ook snel verbinding ook makkelijk te bedienen. Gaan ook heeeel lang mee.

Pluspunten

• Blijft in evenwicht
  • Makkelijk aan te sluiten

Minpunten

• Wat groot

s***************@h********** 25-06-2022
  • Product gekregen
Geschreven voor: Sony WI-C100

Vandaag voor het eerst gebruikt en ben er super tevreden over! Geen vervelende storingen en goed geluid. Benieuwd of de batterij idd zolan mee gaat als ze zeggen.